Joëlle Goevaers

244
Video’s:

Over mij

Hoi allemaal! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn reisblog. Ik ben Joëlle, 18 jaar oud en woon in Zwaag (Noord-Holland). Ik heb mijn vwo-diploma gehaald en nu geniet ik van een tussenjaar. Mijn plan: ik ga 3,5 maand op reis, hier kijk ik erg naar uit. Met dit reisblog kan ik jullie op de hoogte van mijn avonturen. Ik zal mijn best doen om regelmatig een stukje te schrijven en een aantal foto’s te uploaden.

Over mijn reis

Eind oktober stap ik in het vliegtuig naar Seoul (Zuid-Korea). Hier zal ik een aantal dagen blijven. Rond 5 november vlieg ik daarna door naar Bangkok (Thailand) om uiteindelijk in 7 weken het land te gaan ontdekken. Vlak voor Kerst vlieg ik naar Sydney (Australië). Hier zal ik tijdens de feestdagen blijven, om uiteindelijk begin januari 2020 naar Cairns te vliegen. Vanaf Cairns daal ik de hele oostkust van Australië weer af naar Sydney. In februari vlieg ik vanaf daar weer naar huis.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Australië, Nederland, Thailand, Zuid-Korea.